Publications in English

PDF reader here!


Viewpoint: Early Motion-capture Techniques
Computer Graphics World, June 2010. Edited by Karen Moltenbrey.


Viewpoint: Procedural Randomness
Computer Graphics World, January 2010. Edited by Karen Moltenbrey.


Viewpoint: Avoiding Gimbal Lock
Computer Graphics World, June 2009. Edited by Karen Moltenbrey.


Viewpoint: Making Mattes
Computer Graphics World, April 2009. Edited by Karen Moltenbrey.


Viewpoint: Textures and Maps
Computer Graphics World, December 2008. Edited by Karen Moltenbrey.


Viewpoint: Formal Modeling Grammars
Computer Graphics World, October 2008. Edited by Karen Moltenbrey.


Viewpoint: Inside, Outside
Computer Graphics World, September 2008. Edited by Karen Moltenbrey.


Viewpoint: Color Temperature
Computer Graphics World, July 2008. Edited by Karen Moltenbrey.


Viewpoint: Digital Landscaping
Computer Graphics World, April 2008. Edited by Karen Moltenbrey.
Manuscript with extra illustrations


Applying and removing lens distortion in post production
The Second Hungarian Conference on Computer Graphics and Geometry 2003, Budapest, 2nd best speech.


Camera Matching in Computer Graphics
Master's thesis 2003, Budapest University of Techology and Economics


Diffuse and specular interreflections with classical, deterministic ray tracing      HTML version here!
Central European Seminar on Computer Graphics for students, 2002

 

Lighting Objects on Photographs
The First Hungarian Conference on Computer Graphics and Geometry 2002, Budapest, 2nd best speech.
VIDEO (DivX codec here)

Cikkek magyarul

PDF olvasó itt!


Gépi látás II.
A Video Prakika magazin 2006/5. számából.


Gépi látás I.
A Video Prakika magazin 2006/4. számából.


Valós és virtuális fények
A DigitArt magazin 2004 aug-szept. számából (szintén megjelent a Design21 portálon).


A térképészek problémája.
Megjelent a DigitArt magazinban.


A 3D képgenerálás komplexitása
A DigitArt magazin 2004/9. számából.


HDRI: divat vagy forradalom?
A DigitArt magazin 2004/7. számából.


A film hangja
A Video Prakika magazin 2003/5. számából.


Filmformátumok
A Video Prakika magazin 2003/4. számából.


A Cornell Box és a Utah Teapot története
A DigitArt magazin 2003/3. és 2003/4. számából.


Apró részletek, avagy okosan legyünk igényesek
Cikk a Leonardo SNS 2002. novemberi hírleveléből.


Fényképek utólagos megvilágítása
Első Magyar Számítógépes Grafika és Geometria Konferencia 2002, Budapest, II. legjobb előadás díja
VIDEO (DivX codec itt)


Diffúz fényvisszaverődések és kiterjedt fényforrások modellezése rekurzív sugárkövetéssel
Konzulens: Dr. Szirmay-Kalos László, Irányítástechnika és Informatika Tanszék
BME TDK konferencia 2001, I. díj


Új utak a digitális filmtrükkök világában
Kézirat, 2000


Számítógépes grafika - Előkészítő Lépések
Számítógépes grafika - A forgatás
Számítógépes grafika - Polygon és subdivision modellezés
Számítógépes grafika - NURBS modellezés
Számítógépes grafika - Dinamikai effektusok
Számítógépes grafika - Animáció
Számítógépes grafika - Rendering
VIDEO Praktika magazin cikksorozat, 2001-2002


Filmtrükk itthon, jól (Sacra Corona készítése)
MédiaTechnika magazin, 2001. március


Coca-Cola
Tutorial jellegű leírás egy kólásüveg elkészítéséhez, CGA-Online


Tökéletes Tükröződések a 3D grafikában
Computer Arts, 2000 augusztus

 

 

BACK TO THE ENGLISH SITE

VISSZA A MAGYAR OLDALRA

Copyright © 2009 VASS Gergely. All Rights Reserved. Copyright notice.